tisdag 3 november 2009

gratismode.se

typ as länge sen nudå! men för att jag hade glömt vad min blogg och lösenord allt vad det nu heter så hade jag glömt bort allt. men nu är jag här igen :)

Det enda jag gör vid datorn just nu är att sitta på gratismode.se asgrym sida!

Vad är det för sida?
Jo man går in på den är länken http://www.gratismode.se/?c=73487 och blir medlem.
Det finns ju typ tusen sånna här sidor jag har aldrig vart inne på någon, men den här har jag fastnat på. Den är mycket lättare att samla poäng på mot andra sidor.

Om du blir medlem på länken där såfår du 50 poäng av mig ( eftersom jag är aktiv på sidan ) sen är det bara att gå in och börja samla poäng.

när du är nöjd så får du välja presentkort på en butik, det finns massor att välja mellan!
SÅ SÄTT IGÅNG NU ! =D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar