lördag 14 november 2009

skön dag

hejhej :)
gårdagen spendreades med sebbe :) från att ha inte fått gå från slöjden när jag ville klockan 2 -.- så gick jag iaf för att hinna med tåget. vilket vi gjorde oxå, inga platser heller, golvet. massa mys hemma hos honom och så, mamma hämtade mig och vi åkte hem, skön dag iaf :)

och idag gick jag upp halv 9 skulle vara hos linn senast 9. haha orkade itne gå upp bara. som vanligt så hann jag ändå :) vi åkte till wennströmska för att kolla på skolan, men den ser ut som ett fängelse så nej tack! äcklig skola. annelie släppte av oss vid en pizzeria, så jag och linn gick in och skulle äta beställde våran special som alla har lika svårt för att fatta vad det är för något, haha. satt och pratade om allt möjligt, alltid lika skönt, saknat dig bebi!

vidare till carlforsska inte ens börjat skolan redan klgar lärare på mig! (a) haha vi gjorde typ inget där, men rätt soft.
åkte med amanda hem till hallsta sen kom anthony till linn, och jag drog mig hemmåt.
så nu ligger jag i soffan, ensam hemma, de regnar, inget att göra, några förslag?

i morron blire väll sebbe antar jag, ska försöka dra med honom till stan, mitt smink är slut! PANIK typ. klara mig inte utan mascara och foundation :(
nu blire att kika film!
puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar