måndag 6 juli 2009

dagen

hej igen då :)som jag tidigare skrev så visste jag inte vad jag skulle göra i dag, men jag drog med pappa till stan och lämnade tillbaka sånna dära specialskor som vi lånade för att kolla storlek. så kollade jag på ny kavaj 3600 kuuul -.- så vill jag ha en charls owen hjälm för lika mycke oxå (a) haha aja blir att spara igen då. menmen slut snackat om det nu va. och föresten så bryr jag mig inte om någon läser det här eller inte, vill bara skriva av mig ibland :)

men iallafall så efter de råkade jag somna, inte konstigt lägger mg runt 2-3 ich går upp runt 7-8 haha inte mycke till sömn. så gick jag ut till stallet och skulle rida och grejja allt gick hyffsat idag.. sen hem byta om så åkte ja iväg till linn en stund hem och nu sitter jag här igeeen, nolife haha :)
aja ska nog kanske ta och sova, nej ska jag inte allste blir nog film inge trött alls.. puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar