lördag 18 juli 2009

osocial?

hejjj (: känner mig riktigt osocial här asså haha :( liite seg efter igår då, vakna med världens huvudverk i morse trodde jag skulle dö men den gick överiallfall :) kvällen igår började med att jag, linn, emelie, stefan & johan skulle grilla. så vi gjorde det till det kom massa folk och de vart riktigt trevligt, aa lite blåmärken och så efter att jag försökt ligga i en hängmatta med linn och hon putta mej över en häck hahaha.. senare kom mamma och hämta mig men ja ville inte hem så jag tog moppen tillbaka, haha kattjävel :( gick lika bra att köra hem sen oxå som tur va :)

nu har vi rivit ur hela vardagsrummet helt fult! men på måndag blr det att åka in och köpa nya tapeter och grejjer, blir bra sen ska vi se:) nu ska jag iallafall ut till Millanpillan och ta hand om henne en stund (: puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar