söndag 12 juli 2009

today

idag har jag inte gjort mer än legat i soffan och kollat på tv med niklas, eller aa jag sov och han kolla :) sen drog vi med moppen&dampen till mormor&morfar och käkade mat för ingen av oss ville göra mat :) sen red jag väll oxh fixade lite, red ut va skönt de med,men min ponny har fan damp :(( sen drog jag hem ich väntade på att mamma skulle komma hem , när hon gjorde det var hon helt neger, hon hade fått köpt spännband där nere för att få igen väskan haha :D aja massa kläder fick jag iaf, tack (: sen så tyckte linn&emelie att vi skulle dra till säby och käka jordgubbar (aa) så vi gjorde det, så ba kommer de nån på cykel vi trodde han jobbade därm emelie ba kolla på han som fan, eller om de va linn? aja sen så ba men kolla bort då! xd menmen han skulle oxå käka jordgubbar, haha :D gott vare blir fler gånger ^^ sen kolla vi på linns moppe hon har likadan som jag fast hennes äe orange ovh gul :D efter de bar de av hemmt och mamma hade köpt mat på La torre och jag fick min kycklingsallad (a) nu sitter jag hr ocg har allmänt damp, puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar