måndag 13 juli 2009

soft dag :)

hallåigeeen :)))
idag var den första kvällen/natten/morgonen som jag äntligen har fått sova! fyyfan vad underbaaart! förutom att klockan 5 i morse ringer pontus till mig "hej jag är dyngrak jag trodde inte du skulle svara" hahah de va typ det första han sa xD sen snacka med han i typ ett tag (: tills jag fick sova igen. mamma väckte mig runt 11 och frågade om jag skulle med till stan,de gjorde jag. jag gick till hälla medans dom köpte filter till poolen och grejjer, blev iaf, tröja, bh och 12 armband, ja TOLV stycken hahah :) till IKEA gick vi oxå kollade på saker till mitt rum :)))))))
när jag kom hem så åkte jag vidare med min röda moped till emelie (h) haha vi tankade åkte runt hela hallsta sen runt hela kolbäck, sen till säbygubben och plockade massa jordgubbar (a) la i en H&M påse, eller aa emelie gick bort till de där ställe och tog en katrong xD, så åkte vi hem till henne och gjorde jordgubbspaj med glass, fett gott! :D åkte hem och red nu ligger jag här och äter godis :(((( puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar