måndag 20 juli 2009

soffor soffor och åter soffor..

shashasha ;) ställde mobilenpå 10 i morsemen kom upp halv 12 och då skulle jag hinna ducsha pch allt innan jag mamma & niklas skulle till stan och kolla på soffor.. fick lixom inte sova i natt eller aa mitt val, spelade spel på msn med max, haha, och sen senare ringe em il aspackad och skulle snacka.. -.-
fiifan vad jobbigt de ska va och kolla på soffor :o menmen vi hittade en i själva sura på en möbelaffär ja inte visste fanns. sen bar de av till IKEA, där blev det en byrå tillmig som jag fick sätta ihop nästan helt själv :o va fan svårt, tog över 1 timme för mig, haha.. och nu ligger jag här som vanligt döö tråkiiigt!

Oooooh i morron ska jag träna dressyr för Ylva, gud vadkul det ska bli! Millan går som en d´gud nu oxå, ylva kommer nog blinöjd, usch vad jag har slitit med denna häst! :o men det har gett myycke resultat nu i både hoppningen och dressyren (: puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar